Dienstag, 19. Dezember 2017

Christmas Series #23 / Weihnachtsserie #23 (Christmas Puppies)

Hallo ihr Lieben!
Weniger als eine Woche bis Weihnachten... Wahnsinn, wie schnell die Zeit vergeht. Heute habe ich eine Karte für euch, die recht schnell gemacht werden kann und als Inspirationskarte für die neuste PINspirational Challenge entstanden ist. Falls ihr also bemerkt habt, dass euch doch noch die ein oder andere Karte fehlt, ist das vielleicht eine Idee für euch:

Heya my dear crafty friends!
Christmas is less than one week away from today.... Crazy how time tends to fly, especially towards the end of a year. Today I would like to share a card with you that can be made fairly quickly as an inspiration for the newest PINspirational Challenge. So in case you found out you didn't have enough Christmas cards prepared after all, maybe this is an idea you might like:

Ich habe mit dem Stempeln des Hintergrundes und des Hundes begonnen. Den süßen Hund  mit Copics coloriert und als nächstes habe ich dann das Stempeln auf dem Hintergrund weitergeführt. Die Buchstaben habe ich jeweils zweimal gestempelt: einmal auf dem grünen Hintergrund und ein weiteres Mal auf weißem Papier. Die Letzteren habe ich ebenfalls mit Copics coloriert, ausgeschnitten und dann genau über die anderen geklebt. Den Hund habe ich mit Foamtape aufgeklebt, in die Mitte der Schneeflocken habe ich Perlen geklebt und damit war meine Karte auch schon fertig.

I started by stamping the background piece and the dog. I coloured the cute dog with Copic markers and next I added the rest of the stamping. I stamped the letters I needed twice: one time on the green background and a second time on white cardstock. I coloured the latter with Copic markers, fussy cut them out and glued them on top of the others. I adhered the dog with foam tape and added some pearls to the middle of the snowflakes and my card was done.


Ich hoffe, ihr spielt mit bei der neuen PINspirational Challenge und bekommt so vielleicht noch eure letzten Weihnachtskarten fertig! Habt eine schöne Woche und happy crafting, eure Maike

I hope I could inspire you to play along with our newest PINspirational Challenge and that we can maybe help you with those last Christmas cards :o) Have a wonderful week and happy crafting, eure Maike


Material / supplies:
Stempel / stamps: "Christmas Puppies" von Gerda Steiner Designs 
                              "Stitched Alphabet" von Simon Says Stamp
                              "13 mal Frohe Weihnachten" von Klartext 
                              "Watercolor Stripes Background" von My Favorite Things
Stanzen / dies: "All Prettied Up" von Mama Elephant

Kommentare:

  1. At the sight of this card my Christmas days are certainly very happy.

    -xiss- Renate.

    AntwortenLöschen
  2. A really modern, fresh and funky card! Love it! Thank-you for sharing your creativity with our challenge this week at Glitter n Sparkle - Vic, DT X

    AntwortenLöschen
  3. Such a cute image. I love the contemporary design of this card.
    Glad you stopped by at 613 Avenue Create this Christmas.
    Merry Christmas, Hugs Sheryl DT member xx

    AntwortenLöschen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...